۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

منتظری تصریح کرد:

نمايشگاه ضيافت ويژه ماه مبارك رمضان از 15 تیرماه در گیلان برگزار می شود

نمايشگاه ضيافت ويژه ماه مبارك رمضان  از 15 تیرماه در گیلان برگزار می شود

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان از برگزاری نمايشگاه ضيافت ويژه ماه مبارك رمضان از 15 تا 31 تیرماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منتظری ظهر پنجشنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: فروش های فوق العاده و نمایشگاه های ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به نزديكي ماه مبارك رمضان و نياز مردم به كالاهاي پرمصرف ويژه اين ماه، برنامه های مزبور در استان اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان گفت: در این نمايشگاه ها کالاهای پرمصرف ماه مبارك رمضان از قبيل گوشت، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، سبزيجات، خرما، زولبيا و باميا، رشته خشكار، برنج، شکر، حبوبات، روغن خوراكي، لبنيات و غیره با تخفیف 5 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین افزود: دسترسی آسانتر شهروندان به کالاهای اساسی ویژه این ماه از مهمترین اهداف برنامه های مزبور در استان است.

منتظری اظهارداشت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در سراسر استان که در فروشگاه های فوق العاده مشارکت دارند از  طریق نصب پرده و بنر اقدام به اطلاع رسانی در این زمینه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نمايشگاه طرح ضيافت در رشت از 15 تا 30 تیرماه در سالن وارش متعلق به شهرداري رشت به آدرس بلوار شهيد مدرس جنب آتش نشاني دایر و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 2090102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha